Ärlig Pokerrrr2 Recension 2021

Established:
0 Empty star. Empty star. Empty star. Empty star. Empty star.
Visit Site

Sök efter Pokerrrr 2 Google Play eller Pokerrrr iOS och du kommer att hitta massor av blandade recensioner. Vi är här för att presentera fakta. Spelare frågar ofta efter jämförelser mellan Pokerrrr 2 och PPPoker eftersom de båda är sociala spelplattformar. PPPoker är bara mer känt. På båda apparna gör du inga kontantinsatser. Istället köper du en valuta på plats som kallas guldmynt. Dessa mynt kan vinnas/förloras och bytas mot kontantbetalningar. Så det är så appen kringgår pokerreglerna.

Detta gör dom dock inte till en laglig pokersajt för riktiga pengar. Så det finns inget sätt att göra en jämförelse mellan Pokerrrr 2 och PokerStars eftersom de fungerar på helt olika sätt. Ja, de erbjuder båda online poker, men PokerStars har spellicenser som tillåter spel med riktiga pengar och har universella spelarpooler. Pokerrrr2 har däremot ingen licens och har klubbmodellen som används av många mobilappar.

Eftersom det inte har någon licens för spel med riktiga pengar är det tillgängligt över hela världen - från USA till Storbritannien. Det är dock inte alltid en bra sak. Lagstiftningen för onlinespel är till för att skydda dig och din bankrulle. Så genom att inte följa några lagstadgade krav för spel med riktiga pengar öppnar den här appen upp för en mängd problem - som vi undersöker nedan.

I vår recension av Pokerrrr2:

1. Om klubben / värd-modellen
  2. Lagstiftningsluckor (och tillgänglighet i USA)
  3. Exploaterande avgifter och hög rake
  4. Inget fondskydd eller uttagsgarantier
  5. Våra rekommenderade pokerappar

SVARTLISTAD POKERSIDA
Pokerrrr2 är svartlistad av Pokerlistings.
Vi avråder starkt från att spela här!

Mest fritidsspelare

Heads up, NLHE, PLO och OFC-spel

Även höginsatsspel.

Inte licensierat av något erkänt rättsligt institut.

Ponzistystem utan regler och utan spelarsäkerhet.

Hög rake och avgifter som tas ut av spelarna.

Anklagelser om bedrägerier och fusk förnekas eller ignoreras.

Uttag är inte garanterade.

Ingen kontroll av fuskare och hackare

Spelare använder HUD för att få orättvisa fördelar.

Om Pokerrrr 2 Appen

Appen började användas 2014 och är tillgänglig för iOS- och Android enheter, men det finns vissa lösningar. Även om det inte är tekniskt möjligt att använda Pokerrrr 2 på Mac- och PC-enheter finns det en emulator som löser problemet. Så du kan räkna ut hur du kan ha Pokerrrr 2 för PC eller Mac. Pokerrrr 2 PC-spel var aldrig tänkt att existera vilket visar hur utvecklarna inte har någon kontroll över detta - och andra saker.

Om vi håller oss till själva programvaran finns det rapporter om att den inte erbjuder några IP/GPS-skydd. Detta innebär att det finns svagheter i systemet som gör det teoretiskt möjligt för en enskild användare att skapa flera konton. På så sätt kan de fuska. Vissa Pokerrrr 2-recensioner från spelare går emot företagets officiella linje, där vissa föreslår att det är en bluff.

Gold Coins Hack är oroväckande

Ett annat potentiellt problem med Pokerrrr online-appen är ett fel i myntsystemet. Alla som vill spela pokerspel med riktiga pengar måste köpa guldmynt. Dessa mynt kostar pengar och används som valuta på plats. Ett "Pokerrrr 2 hack" avslöjar att det är möjligt att få extra guldmynt. Vi har inte provat dem och vi rekommenderar inte att du gör det. Men om det finns ett hack för guldmynt är det ett problem.

Den här operatören hävdar att dess RNG är testad och certifierad som rättvis av Gaming Labs International. Vi ifrågasätter inte detta faktum, men vissa spelare tror att det finns ett problem med Pokerrrr 2-algoritmen. Om det är sant kan det vara ett knep för att skapa mer action och få folk att köpa fler guldmynt. Vi kan inte verifiera dessa påståenden. Den här Pokerrrr app-recensionen är dock utformad för att vara rättvis. Därför måste vi påpeka att företaget hävdar att dess RNG är rättvis men att vissa spelare tycker att algoritmen är orättvis.

Hur Pokerrrr 2 Fungerar

Appen liknar vår rekommenderade lagliga mobilapp Pokio, men det är den inte, eftersom den använder sig av en pokerklubbmodell. Du kan spela poker med vänner i dina egna hemspel. Så när du har laddat ner Pokerrrr 2 för Android eller IOS måste du antingen skapa en klubb eller gå med i en.

Genom att skapa ett eget spel kan du kontrollera vilka spel som erbjuds och vilka personer som kan delta. För att gå med i en klubb krävs att du har en särskild inbjudningskod. Oavsett vilken sida av staketet du står på kan Pokerrrr 2-klubbarna erbjuda cash games, turneringar och SNGs. Värdarna fastställer spelvillkoren genom att justera följande:

• Pokerrrr 2 Speltyper: Cash games (Texas Hold'em, Pot Limit Omaha, Round of Each, Short Deck (aka 6+ Hold'em), Open Face Chinese) + MTTs och SNGs (Hold'em eller Omaha).
  •  Antal spelare per bord (2, 6, 8 eller 9)
  • Inträdesavgift
  • Blinds/Antes (från 20bb till 500bb)
  • Rebuy eller freezeout (för MTT)
  •  Blindnivåer (MTT och SNG)
  • Format: No Limit, Pot Limit, Limit
  •  Tid för beslut/åtgärd
  •  Time Bank av eller på
  •  Tipsbox (även kallad rake)
  •  Kommentarer från tittaren av eller på
  •  Sekretess för inspelning (så att utomstående inte kan se in).
  •  Kör det två gånger av eller på

Värdarna har all kontroll - men inget ansvar

Varje klubb kan ha upp till fem managers och ett obegränsat antal spelare. Men i slutändan är det värden som har kontroll över rake och andra variabler, så du måste lita på någon som du kanske inte känner. De har bland annat följande kontroll:

1. Rake och avgifter
  2. Betalningar och uttag
  3. Inträde till spel/tillstånd

Du måste i princip be värden om statusuppdateringar om betalningar, uppladdningar eller kontosaldon. Dessutom kontrollerar värden vem som kan/inte kan delta i Pokerrrr 2-spel med riktiga pengar. De kontrollerar att någon har gjort en betalning (i guldmynt) och ger dem tillstånd att spela. När de lämnar ett spel är det upp till värden att kreditera eventuella vinster till spelarens saldo.

Som du kan se är detta system öppet för exploatering. Dessutom tar appen inget ansvar för vad som händer på klubben. Utvecklarna anser i princip att de är leverantörer av plattformen - Pokerrrr-appen. Men det är värdarna som ansvarar för sina klubbar och spelarna går in på egen risk.

Så till skillnad från PokerStars och 888poker kan ingen hjälpa dig om du faller offer för fusk med Pokerrrr 2-appen. Så en värd kan ta dina pengar eller skapa löjliga spelvillkor, som hög rake, och det finns inte mycket du kan göra. Det finns flera rapporter om Pokerrrr 2 fusk och bedrägerier som utnyttjar spelare, även utanför denna Pokerrrr 2 recension.

• Säkerhetsluckor för riktiga pengar

Det är tänkt att vara en social pokerapp där man kan spela om virtuella marker. Det betyder att inga pengar ska byta händer. Det gör det dock genom mekanismen med guldmynt, men detta är en gråzon i juridiskt hänseende.  Det finns Pokerrrr 2 gratis guldkampanjer. Dessa skapas och kontrolleras dock av värdarna. Det är samma sak med rakeback och alla andra bonusar. Värdarna har befogenhet att distribuera gratis guldmynt som de vill. Du kan inte räkna med dessa som ett sätt att få krediter, så du måste förstå hur betalningar fungerar.

Det finns bord med låtsaspengar, men huvudfokus ligger på guld - Detta är ett kryphål. Plattformen är inte licensierad och reglerad för poker med riktiga pengar. Det innebär att den inte kan erbjuda spel där du köper in dig för pengar. Däremot kan du köpa paket med guldmynt. Dessa mynt kan sedan användas för att spela poker. I sin tur kan du vinna guldmynt och ta ut dem.

När du tar ut mynt måste du omvandla dem till riktiga pengar via klubbens värd. De köper i princip mynten av dig. Återigen, som vi har sagt flera gånger, är du utlämnad åt dem. Du har inga lagliga betalningsalternativ, så det finns inga kontroller på plats för att skydda din bankrulle.

• Agenter tjänar pengar på Rake och Avgifter

Agenterna skapar klubbar och måste betala mellan sex och nio guldmynt per timme för att anordna cash games och liknande belopp för turneringar. Värdarna måste nämligen täcka sina kostnader och tjäna pengar till sig själva. Men det finns inget som hindrar värdarna från att bli giriga, till exempel en Pokerrrr rake-policy.

Det gör de genom funktionen "tipslåda". Vissa sociala pokerappar sätter gränser för hur mycket rake värdarna kan ta ut. Det är inte fallet här. Någon kan i teorin ta ut 50 % rake eller mer om han eller hon vill. Visserligen är det inte många som skulle gå med i deras klubb, men det är möjligt. En annan stor brist i Pokerrrr with friends-systemet är att värdarna kan ändra sina avgifter när de vill. Så du kan börja spela med en hyfsad rake, men det kan bli exploaterande senare.

Värdar som ansvarar för uttag

Som vi noterade i vår recesnsion av Pokerrrr kontrollerar värdarna uttag. De godkänner buy-ins och verifierar vinster i spelet. Därifrån fastställer de villkoren för dina uttag eftersom pengarna kommer ur deras ficka. De tar emot dina guldmynt i utbyte mot kontanter (de skördar naturligtvis vinsterna vid ett senare tillfälle).

Om din klubbvärd är hederlig kommer det förmodligen inte att uppstå några problem. Det enda du inte kommer att gilla är att processen är långsam. Men om klubbvärden inte är hederlig kommer problemen att bli mycket värre. Om de inte hedrar ett uttag är du fast. Supporten kan inte hjälpa till och du kan inte överföra mynt till någon annan i utbyte mot kontanter. Detta är återigen en annan anledning att INTE trycka på nedladdningsknappen för Pokerrrr.

Inget ekonomisk ansvar eller skyldighet:
Om appen stängs ner försvinner alla spelares pengar och du kan inte göra några utbetalningar. Det finns inga ordentliga licenser eller regler, så det finns ingen ekonomisk säkerhet. Appen kan blunda för externa transaktioner.

PokerListings huvudsyfte är att fungera som en komplett guide för pokerspelare. Så vi kan bara med gott samvete ge dig information om detta pokerrum samtidigt som vi pekar dig mot andra mer säkra och välrenommerade pokersajter online. Vårt team har årtionden av erfarenhet av poker online för att kunna upptäcka de dåliga äggen från de goda. Så när vi föreslår ett pokerrum kan du vara säker på att det har följande:

Licens/er: Officiell licensstämpel, offentliggjord som bevis.
Revisioner: Externa revisorer, som eCOGRA, testar dem
Säkerhet: Uppdaterade säkerhetsåtgärder och skyddspolicyer
Värdefulla erbjudanden: Några av de bästa pokerbonusarna och kampanjerna.
Pålitliga betalningar: Snabba, pålitliga insättnings- och uttagsmetoder
Segregerade konton: Spelarnas medel hålls åtskilda av utbetalningsskäl.
Support: Lyhörd och hjälpsam kundtjänst: Till hands

Pokersidor vi rekommenderar:

Bästa pokersajterna - Redaktörens val

Se fler legitima pokerrum

Pokerrrr2 FAQ

• ÄR POKERRRR 2 RIGGAT?

I de vanliga frågorna står det att deras RNG är certifierad av Gaming Labs International (GLI). Företaget bakom den här appen, PT Farm Entertainment, har ett GLI-certifikat. Men vi bör också påpeka att spelare har rapporterat inkonsekvenser i hur händerna spelas ut. Detta kan vara sura vindruvor och att folk har selektiva minnen. Det tar dock inte bort det faktum att vi har sett flera spelare hävda att det är riggat.
  • ÄR POKERRRR 2 LEGITIMT ELLER EN BLUFF?

Det är en laglig app i den meningen att den erbjuder sociala pokerspel för mobila enheter. Den är inte erkänd av någon officiell tillsynsmyndighet, men den erbjuder inte (tekniskt sett) spel med riktiga pengar, så det är inget problem. Det största problemet som vissa spelare har med den här appen är ansvarsskyldigheten. Plattformen är helt enkelt ett medium genom vilket människor skapar och/eller spelar cash games och turneringar. Därför ges mycket kontroll till värdarna. Om en värd kommer att lura någon kommer utvecklarna inte att göra mycket åt det. Detta är en av de viktigaste orsakerna till att folk kallar det för en bluff.
  • ÄR POKERRRR EN SÄKER APP ATT SPELA FÖR RIKTIGA PENGAR?

Enligt oss, NEJ! Den är inte utformad för att vara en pokerapp för riktiga pengar och har inte heller tillstånd att vara det. Att köpa guldmynt är inget problem eftersom du använder dig av betalningsmetoder som Neteller. Det är dock vad som händer efteråt som är ett problem. Värdarna har i huvudsak kontroll över dina guldmynt. De kontrollerar buy-ins, rake och de godkänner uttag. Alla dessa saker är problematiska eftersom en oseriös operatör kan lura klubbmedlemmar. Baserat på detta skulle vi säga att det inte är 100 % säkert.